În loc să vinzi doar pe termen scurt, putem crea conținut util, educativ sau distractiv pe care îl poți folosi pentru a obține vânzări pe termen lung. Te ajutăm să atragi, să reții și să loializezi o audiență care, în timp, va contribui decisiv la succesul afacerii.
Există tot atâtea unghiuri de abordare a unei campanii de Content Marketing, pe cât de multe canale de comunicare există.
Toate aceste procedee de comunicare servesc, însă, unui singur scop: acela de a transmite cât mai eficient o informație pe canalul potrivit, către audiența potrivită.
Analizăm nevoile audienței. Stabilim temele de urmat, canalele de comunicare și cele mai potrivite tipuri de conținut.
Stabilim ce se postează, când și care este scopul fiecărei postări, pentru a asigura consistență și vizibilitate.
Interacțiune cu fanii
Suntem pregătiți în fiecare moment să inițiem procese de comunicare eficiente cu potențialii tăi clienți.
Crearea de campanii plătite
Gândim și implementăm campanii plătite de promovare Facebook & Instagram care generează clienți.
Cea mai eficientă comunicare este vizuală. Noi adăugăm calitate comunicării vizuale prin conținut foto și video.
Controlăm întreg pachetul de tipuri de conținut capabil să genereze rezultate pozitive pentru afacerea ta.
Înțelegem specificul fiecărei platforme și adaptăm conținutul ca atare, pentru a obține cele mai bune rezultate.
Măsurăm, evaluăm și raportăm lunar principalii indicatori de performanță ai campaniei de Content Marketing.
Campanii cu bloggeri, creatori de conținut și cu celebrități. Concursuri găzduite de ei.
Este bine cunoscut faptul că promovarea prin intermediul influencerilor, brandul are o vizibilitate mai mare și atinge prin personalitățile implicate și comunitățile acestora, inclusiv targetul de audiență dorit.
Dacă nu faci publicitate în Social Media pentru afacerea ta, lași foarte mulți bani pe masă pentru competitori. Publicitatea pe Facebook, precum și alte forme de publicitate în rețelele de socializare, sunt încă subestimate în România. Profită de această situație!
Procesul de scriere a cuvintelor menite să provoace o anumită acțiune din partea cititorului. CopyWriting-ul are rolul de a promova sau de a vinde o afacere, o organizație, o marcă, un produs sau un serviciu.
Cu toate că știm că nimeni nu poate înțelege business-ul tău mai bine decât tine, externalizarea serviciului de copywriting poate avea beneficii mai mari decât ai crede.
Dacă vizitatorii interesați de ceea ce ai să le oferi vor considera că mesajul prezentat lasă de dorit prin stil, exprimare sau greșeli gramaticale, ai toate șansele să pierzi clienți valoroși.
Puterea cuvintelor este enormă. De aceea, este foarte important cum scrieți. În funcție de stilul de scriere – reacţia clientului poate fi înzecită.
Un singur cuvânt scris corect poate majora de mai multe ori o vânzare. Și invers.
Ne ocupăm de tot ce înseamnă audio-vizual, de la conceptul creativ până la producție: vizualuri de campanie, sesiuni foto profesionale, video-uri de prezentare, spoturi publicitare etc.
De 4 ori mai multe persoane preferă să vizualizeze un video decât să citească despre un produs.
Formatul video s-a transformat în cea mai populară formă de vizualizare și distribuire a conținutului online.
Realizăm spoturi video creative și profesionale pentru maximizarea rezultatelor în cadrul campaniilor de marketing și promovare. Servicii de producție video complete. Prezentare produs, testimoniale, interviu, filmări aeriene cu drone etc.
Fotografiile originale cu produse reale, membrii unei echipe sau sediul unei companii inspiră încredere și profesionalism vizitatorilor.
Spunem povestea ta prin intermediul unor imagini clare și originale, care sa pună în evidență produsele si/sau serviciile.
Le vei putea folosi pe site, în cataloage, campanii publicitare sau campanii media, articole de presă sau oriunde ai nevoie de o imagine de business impecabilă pentru afacerea pe care o reprezinți.
Adaptăm corect conținutul (ca dimensiuni) pentru fiecare canal de social media.
Tu ai o idee, iar noi îți creăm logo-ul și toată identitatea vizuală necesară pentru a putea atrage atenția clienților tăi.
Succesul în mediul online începe cu identitatea de brand
Identitatea vizuală înseamnă tot ce are legătură cu o companie, firmă sau produs, scopul final al eforturilor depuse fiind acela de a crea și promova un brand, atât în mediul online, cât și în mediul offline.
Practic, identitatea vizuală include toate elementele vizuale și auditive care definesc o companie sau un produs, ajutând în același timp la identificarea rapidă, eficientă și ușoară a acesteia.
Prin crearea unei identități vizuale de calitate oamenii ajung să recunoască ușor produsele sau serviciile tale.
Un design de calitate folosit în mod constant te ajută să creezi o imagine profesională și credibilă pentru afacerea ta. Numai dacă este folosit în mod coerent va arăta că ești o companie serioasă.
Logoul, articolele de papetărie (foi cu antet, plicuri personalizate), articolele de marketing (cărți de vizită, pliante, flyere, mape de prezentare, website), produsele și ambalaje în care sunt prezentate, obiectele personalizate (pixuri, agende, calendare, căni, notesuri etc), îmbrăcămintea (uniformă angajați), toate aceste elemente ce alcătuiesc identitatea vizuală a companiei tale trebuie să susțină marca în întregime.
Ne ocupăm de preluarea atentă a cerințelor clientului și venim cu propuneri de grafică creative, ce vor transmite clar mesajul și oferta campaniei de promovare, captând interesul utilizatorului. Designul va fi conceput astfel încât să corespundă identității vizuale a companiei, utilizând sigla, culorile din manualul de identitate și elemente grafice existente.
Un logo influențează succesul sau eșecul afacerii tale. Este elementul care identifică business-ul tău, îl diferențiază de concurență și te ajută în stabilirea unei relații cu posibili clienți. Nu de puține ori, designul logo-ului conturează prima impresie despre brand-ul tău, iar cu toții știm că prima impresie contează!
Un aspect esențial pentru brandul afacerii tale este păstrarea unei imagini consistente, reflectate de-a lungul tuturor elementelor de design utilizate. Campaniile offline trebuie să mărească recunoașterea brandului tău. Pentru dezvoltarea unui brand complet, consistent și memorabil, crearea de componente print complementare este absolut necesară.
Un site web funcționează ca o carte de vizită digitală pentru o companie: oamenii pot distribui site-ul firmei pentru lucruri precum date de contact, serviciile oferite, tarife și multe altele.
Fie că vorbim de design pentru aplicații mobile, fie că vorbim de design-ul unui website (de prezentare, magazin online sau aplicație web), ne asigurăm întotdeauna că mesajul clientului nostru ajunge așa cum trebuie la clienții lui, iar aceștia din urmă sunt mulțumiți și își îndeplinesc scopul: cumpără un produs, cer o ofertă, se înregistrează în platformă, își spun părerea etc.
Cookie | Durată | Descriere |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |